fredag 6. januar 2012

tilbake i tid....

nå i slutten av januar så har jeg hatt denne bloggen i 3 år!! tenk på det da, 3 år!! det går så utrolig fort altså. så i den annledning så tenkte jeg at det var litt gøy å ta en lite tilbake blikk, disse bildene er fra den første tiden og det første året/halvåret når jeg begynte å blogge. de er også fra vårt første hjem, som vi solgte og flyttet fra høsten 2010 i ønske om litt større hus og mer plass! og det har vi jo nå fått men likevel er det noe kjært ved ens første hjem og når jeg ser på gamle bilder så hadde vi det egentlig ganske koselig, og ikke minst lå huset på en perfekt plass med utsikt over fjorden og ved bare å gå over veien hadde vi strand og flott bade plass utrolig lett tilgjengelig!! håper du koser deg med bilde drysset!! altid gøy å kikke i arkivet synes ihvarfall jeg!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar