mandag 2. januar 2012

Året 20&11.. del 1:

Januar:I januar koste vi oss med deilig snø, og et høydepungt for meg var når jeg fikk telefon fra kk.no og fikk mulighet til å vise frem huset og bloggen min på nettsiden deres! se repotasjen her.
Februar & Mars:

Vi storkoser oss i det nye huset og kommer mer og mer på plass etterhvert, og etter et halvt års prøving fikk jeg også en liten "spire" i magen, som nå er vår kjære Marie.


April:


I april kommer endelig vår tegnene, etter en lang og kald vinter. vi gleder oss over de deilige vårdagene og mange flotte hvitveis i vei kanten, og koser oss med den voksende magen!


Mai:


Vi koser oss og feirer 17.mai, Leah i hjemmelaget kjole alla meg, og hjemme strikket kåpe alla bestemoren sin. og jeg var allerede for tykk får bunaden min gitt.


Juni:


Vi hadde tur til dyreparken og Leah hadde familieseskap til sin 3 årsdag!!






det var et halvt av året 2011, mer kommer.. er jo et halvt år til.. nesten bare bilder av sjefen i huset her da, men men er jo nesten bare det jeg har også gitt.. hihi.. nå har vi gått tur, vært på butikken og bakt skolebrød og så kom Leah sin bestemor og tok henne med seg en tur så nå ble det stille og rolig her, litt deilig det å. får jeg skal si deg den jenta kan snakke altså, ikke mye pauser her nei. ikveld skal jeg prøve å komme meg på trening!! nå har de fått mange nye fine tilbud på programmet på treningsenteret her i byen, så da er planen å prøve zumba for første gang!! har tenkt å få av meg 8kg før sommern, så her må jeg bare legge meg i hard trening gitt!



-Klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har!
    Også for eitt Flott år du hadde i 2011.

    God kveld i di stova.

    Eg ser innom deg igjen!

    Elisabeth

    SvarSlett