fredag 27. januar 2012

tilbakeblikk...

jeg pleier av og til å kikke på gamle bilder får å se om det er likheter mellom jentene, noen ganger er de veldig like og samtidig ser jeg noen forskjeller uten helt og kunne sette fingeren på akkurat hva det er. men nå når det er dåp til helgen måtte jeg jo kikke på bildene fra Leah sin dåp, hvis jeg ikke husker helt feil var hun kun to månder når vi døpte henne og Marie er jo nå tre. men jeg ser likevel en del likheter. og så ser jeg at mannen og jeg har blitt eldre, små barnsperioden setter vel sine spor kan man si. men ingen grå hår enda.


istad var mamma innom med litt ekstra stoler og en kaffikanne, og tok spontant med seg eldste frøkna på overnatting. så nå har vi plutselig bare et barn i hus, som faktisk også er i seng. så ikveld tror jeg bare skal ta det med ro, ikke så mye jeg kan få gjort før i morra. da skal jeg gjøre reint, omublere og lage langbord, dekkebordene, handle, bake, hente kake i byen, stryke skjorter... og få lånt meg noe tøy, siden jeg idag til min store fortvielse hadde blitt for brei over baken til mine skjørt.. og da er det kanskje like greit det er snøstorm her i dag så jeg ikke gidder å dra til butikken og kjøpe noe snop, selv om jeg sjesser noe fryktelig nå... hihi..


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar