torsdag 19. januar 2012

genialt!!

jeg fikk disse "falske" kubbelysene av min svigermor til bursdagen! de er geniale!! de ser nesten helt ekte ut, lyset "flimrer" også som på ekte lys og de lukter duft lys, en svak vanilje lukt tror jeg det er. man slipper å tenke på at man må slukke lysene om kvelden, og man slipper stearinlys os i stua, i tillegg kan man stille timer på de så de går av å på til et viss tid på dagen!! bare et lite batteri under så har du den koselige stemningen, uten det "brannfarlige" og uten osende røyk som gulner tak, eller vinduskarmer i huset!! også veldig lurt hvis du vil at det skal virke som det er noen hjemme når man er på ferie! et stearinlys i vinduet kan kanskje holde innbrudstyver litt på avstand?
disse er fra "lille hvite" i Risør! som foresten er min mann sin tante sin butikk! nå må jeg løpe igjen, prøver å rekke mest mulig når Marie har sine små blunder for tiden, og en halv time går utrolig fort når man skal rekke "alt" innen for den lille tiden!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar