fredag 6. januar 2012

god helg og ut på tur aldri sur...

ja da driver jeg å pakker de siste tingene vi trenger, jeg er kjempe redd får å glemme noe så jeg må stadig sjekke listen min, og ja jeg er liste frik, har lister på ALT!! når mannen kommer hjem fra jobb henter vi Leah i barnehagen og tar en hytte tur på fjellet. svigers og en tante blir også med så det blir sikkelig koselig tror jeg :) det ble noen elendige bilder fra mobilen idag bare, hadde vist pakket kamera ned i bagen fant jeg ut og jeg nekter å blogge et innlegg uten bilder, selv om de ikke var av det beste slaget idag. fikk faktisk plass til nesten alt av klær, sengetøy og håndklær i den gigantiske sorte bagen som mamma kom med i går, og hun fikk faktisk plass i den selv også, ja vi prøvde :) hihi.. men jeg ville bare innom å si god helg alle sammen! nå må jeg sjekke listen min litt til ;)













-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar