søndag 8. januar 2012

en deilig helg på Vrådal....

Ja det har vi hatt... vi kom hjem i fire tiden og jeg har pakket ut alt pikkpakket vårt og kjører nå allerede den fjerde marskinen med klesvask! synes jeg kan kalde meg selv efektiv idag da!! når vi dro av oppover på fredag så dro vi rett etter jobb og Leah rett fra barnehagen, og hun var ikke noe i form men skalv i bilen og virket som hun hadde feber. heldigvis(eller kanskje uheldigvis) har vi opplevd dette før så jeg pakker ALTID feber nedsettende og hostesaft til overnattinger!! hun virket bedre når vi kom på hytta etter en god blund i bilen men når kvelden og natta kom ble hun varm igjen. bestemor (mannen sin mor) sov hos henne den natten og når hun våknet på lørdags morgen var hun helt i topp form igjen!! deilig! det ble det aking og skiene ble testet! på ettermiddagen fikk jeg og mannen til å med litt tid for oss selv i badstua, veldig greit å reise med svigers og tante på tur som vil passe ungene litt ;) Marie har også vært eksemplarisk og til å med lagt seg fint om kvelden ikke lenge etter store søster så vi har fått litt voksen tid også. Leah har kosa seg så og ville egentlig ikke hjem idag en gang. så det er godt vi har "bokket" hytta en helg til, men det er ikke før i mars. her kommer litt av et bilde "ras" fra vår helg på fjellet....Leah superfornøyd på akebrettet! legg merke til at ALT er rosa!!
en utrolig grei barnebakke på vrådal, og nesten ikke folk her heller, noe jeg synes er veldig deilig!

jeg prøver å lære Leah litt, hun måtte overbevises litt få å ta på skiene, tror det virket litt skummelt først..

"rosa... jeg liker bare deg hvis du er rosa!!"

viiiiiii... dette var gøy!!



og snille Marie kosa seg i vogna si...

bestemor som drar på akebrettet..

Marie koser seg på sofaen, får masse opperksomhet og stimuli her ja.. skravla masse med tante.



men når Marie får masse oppmerksomhet kommer den hjelpende storesøster og skal ordne opp :)

ikke så mye slanking på hytte tur nei, godis på bordet hele dagen..



tante Christina med Leah og Marie!


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar