mandag 16. januar 2012

ny uke..

ja nå er det alt mandag igjen! helgen har gått fort og vært flott :) på fredag hadde vi huset fult av familie og gulerot kaka forsvant fort gitt! og på kvelden når ungene var i seng tok jeg en tur til mamma og tok en glass vin! på lørdag fikk jeg klippet tuppene litt hos frisøren, og det var veldig på tide, tror ikke jeg hadde gjort det siden april eller mai? lørdagskvelden tilbringte jeg aleine med unger og tv, mens mannen var å hjalp en kamerat og legge varmekabler. og på søndag var vi på tur i urheia med gode venner og kaffi og nybakte kanelsnurrer!! en perfekt helg! nå er det ny uke og jeg gleder meg til å komme i gang med treningen, nå sitter jeg klar i stilongs og joggebukse klar til å trille en tur så fort Marie er klar, og ikveld blir det zumba!! gleder meg! jeg har fortsatt ikke noe fungerende kamera, så her kommer noen bilder av noen gaver jeg fikk, tatt med mobilkamera!

Og av den lille prisessa i huset!!


Ønsker dere alle en fin ny uke.


-klem fra en motivertIda-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar