fredag 2. desember 2011

God helg!!







nå sitter jeg her og nyter litt deilig "lesestoff". snart skal Marie og jeg ned å hente Leah i barnehagen får å ta henne med til sin første tannlegetime, det er jeg spent på hvordan går. og så skal Marie og jeg videre å treffe masse koslige mammaer og babyene deres på kafe, før vi henter Leah igjen og går hjem og starter helgen! den sjuarmede adventstaken min er foresten arvet av oldermor hvis noen lurte, jeg elsker gamle ting som denne, og spesielt gamel julepynt har jeg fått sansen for de siste årene, jeg har kjøpt en del juleduker på bruktbutikker, jeg liker de mye bedre enn nye juleduker. skal få de på plass her etterhvert men foreløbig ligger de her i en strykehau i stolen ved siden av meg og den hauen bare vokser og vokser ser det ut som.. får se om ikke den kan krympe litt i løpet av helgen. god helg alle sammen!!


-Klem fra Ida-

1 kommentar: