onsdag 21. desember 2011

Bare tre dager igjen...

Ja nå er det bare tre dager igjen til julaften, og jeg gleder meg så... gleder meg til den gode maten, og gleder meg til koselig selskap med familie og så gleder jeg meg veldig til å se Leah når hun åpner pakkene og når nissen kommer. idag går jeg bare hjemme i kosebuksa og prøver å vaske litt her, men det er ikke så lett når Marie våkner så fort jeg tar i vaksefilla, men har ihvartfall fått tatt badet og vaskerommet da! i går var vi så heldige å få et lite lag med hvit her, så jeg går å titter ut og får ganske julestemning av det i grunn, bare så synd det ikke skal vare, ihvarfall i følge yr.










Her er litt bilder av juletree pynt og deilig duftene amarylis som jeg har på kjøkkenet, i år kjøpte vi så gidigent juletree at jeg måtte låne mamma sin julepynt i tillegg, siden hun ikke skulle ha tre oppe i år. jeg er super fornøyd med årets tre, det ser litt ut som noe fra en tegnefilm fordi det er så tett og fint, man kan ikke glimte stammen igjennom all granbare. og det er fint og tett helt ned til bakken, noe som gjør det litt vanskelig å vanne. vi har kjøpt edelgran så det skal jo heller ikke drysse noe særlig, men Leah driver og pytter forskjellige ting under det hele tiden som hun sier er til nissen alt fra kjeks til julekort og leker... hihi.. det er jo litt søtt da!


-Juleklem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar