tirsdag 20. desember 2011

Julegave til meg selv!!!

Eller til meg og mannen da, men det blir jo på en måte mest til meg, for for mannens del har det egentlig ikke så mye å si hva slaks kopper vi drikker kaffien av. men for min del, ja da har det mye å si. og vi bestilte disse på netter fra møllergaarden i danmark. 8 kopper med skål og tre boller, i små blomstrete mønster.
De går fint sammen med det beige mønsteret jeg samler på fra før av, og passer perfekt inn i kjøkkenskapene mine med glass i dørene. noe mannfolk ikke forstår seg på med oss damer er at vi vil gjerne ha flotte kopper og flott servise, men det skal helst bare stå å se pent ut (noen som kjenner seg igjen?).

For når mannen skal ta en kopp kaffi til meg om morran, kikker han spørrene på meg å lurer på om han skal ta de nye koppene, og ja da kikker jeg bare dumt tilbake og sier nei er du dum? vi bruker jo ikke de når det bare er oss.. ja da bruker vi de gamle koppene.

Nå skal jeg sette meg i sofakroken og kose meg med litt deilig kvelds snacks etter min smak, kjøkkenet har fått en omgang med vakseklutten akkurat og det lukter deilig reint her ennå. resten av huset flyter av rot og skrikende hybelkaniner ennå, men resten av kvelden har jeg tenkt å ignorere det!! men jeg MÅ ta det før jul, siden vi skal feire jula her i år!



Ha en deilig tirdags kveld alle sammen! senk skuldrene og tenk at det er viktig å nyte juletiden litt også, og ikke bare stresse! det hadde egentlig passet perfekt med et glass vin til denne kvelds snacksen nå, men ammende-meg får vente litt med det ennå :)


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar