mandag 5. desember 2011

juleverksted, del 3:



Igår laget vi nisser av skråskjerte bjørkepinner, Leah hadde besøk av en venninde fra barnehagen og det var full fres her. husker vi laget slike nisser når jeg var liten, synes de er så koselige. håper dere har hatt en fin helg alle sammen! nå er det en ny uke og vi er ennda nærmere jul. jeg er heldigvis snart ferdig med alle julegavene, bare tre igjen. og mannen og jeg pleier ikke kjøpe til hverandre, vi blir heller enige om en felles ting vi føler vi trenger til hus og hjem og bruker litt ekstra penger på noe slikt, snusfornuftig noe. og i år tror jeg jeg har fått trumfet igjennom noe som står på min ønskeliste ;) de to siste årene har vi hatt barnefri overnatting på spa hotell men i år er det litt vanskelig siden Marie er så liten ennda.


-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Det var en veldig fornøyd jente som kom hjem etter juleverksted hos dere :) Så fine nissene ble!

    SvarSlett