torsdag 22. desember 2011

"julelysfat"

Da har jeg fjernet de lilla adventslysene, jeg synes ikke de passet så fint inn her nå når det var rødt over alt! og så har jeg byttet de ut med litt julete og rødt på lysfatet som har fått plass på stuebordet! jeg digger lysfatet som jeg kjøpte på åhlens før jul, og man kan bruke det til alle årstider, med bare å bytte ut pynt og lys med forskjellige farger på fatet! fluesopp lyset fikk jeg i posten idag sammen med resten du ser på bildet under her som jeg bestilte på sweetmemories.no. to toalettmapper, en litt mindre med lite speil som er praktisk å ha i vesken med litt sminke man skal ha med seg der og en litt større. og to små bager, en til meg og en liten en til Leah.


Nå har Leah startet juleferie, og imorgen skal jeg være hjemme å kose meg med begge jentene, kanskje vi skal bake en kake som vi skal kose oss med til kaffin på julaften. håper dere koser dere alle sammen, på "bittelillejulaften"...


-Juleklem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar