mandag 26. desember 2011

Hei hei...

Her har vi fortsatt juleferie og nå har vi nettopp hatt besøk og Leah har lekt og kosa seg med lekekameraten Elias. Idag skal vi til pappan min og spise deilig torske middag... mmm.. og det blir bare oss og pappa og kjæresten, det er litt deilig med litt stille og rolige dager også i jula! jeg prøver å rydde og ordne så mye som mulig etter turbo-Leah her i huset, men hun er jaggu for kjapp for meg! små gleder meg litt til det er barnehage igjen egentlig, men foreløbig får jeg forsøke og senke skuldrene og kose meg med juleferie og la rotet flyte og barnålene ligge! Leah tegner på tavla og amarylisen min er endelig i blomst!Marie sovner godt i stolen sin når vibreringen står å går...
Nå har Leah masse lego(duplo) lekekassen er flyttet ned og fylt opp med all legoen hennes!



Denne willowtree figuren fikk mannen av jentene sine til jul(jeg som kjøpte den da), den heter "my girls" og er en pappa med to døttre. jeg synes den passet perfekt til mannen min som nettopp har to prinsesser!!

Ha en fortsatt god jul videre leserene mine :)


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar