lørdag 17. desember 2011

Lørdag...

Nå kom vi hjem fra by tur og vi har kjøpt årets juletree og det var utrolig fint, gleder meg til å få det inn. vi kjøpte en edelgran og det var den tetteste flotteste edelgranen jeg noen gang har sett!! er superfornøyd! etter byturen kjøret mannen og Leah en tur til mimmi hvor Leah skulle være litt og så skulle mannen komme ned til meg og møte meg og Marie i byen igjen. men så ringte han og sa han stod bom fast og bilen nektet å starte! så nå står bilen der ennå, det streiket helt og vi aner ikke hva som er galt! å, er det ikke typisk sånn rett oppi jula og alt! håper ting ordner seg så fort som mulig og at det ikke koster all verdens, det ble vist fort stopp på juleshoppingen idag ja! æsj altså!!Julebilder fra i fjor, juletreet og Leah som har pynta seg til julefeiring!
Når jeg ser på gamle bilder, ser jeg hvor stor og veslevokser Leah har blitt!!



Nå skal vi prøve å få på plass juletreet her! kommer bilder og slikt seinere når det har fått pynt og lys på!! ha en fin Lørdag alle sammen!!


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar