lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år &....

Gratulerer så mye med dagen til min kjære lille søster!!!
Nå har vi ryddet vekk julepyntet og kastet ut juletreet her dere, jeg klarte ikke å vente til i morra. jeg ble rett og slett litt "kvelt" av allt sammen. og når i tillegg pakken min med nye puter fra h&m kom igår så måtte jeg jo gjøre litt om her. så nå er jeg i gang med friske deilige farger igjen.. bilder kommer seinere, venter bare på litt bedre lys her i stua. kvelden skal feires stille og rolig idag, med indrefilet av rådyr og sjokoladefondant til dessert. bare meg og mannen min (og Marie, som er med på det meste) mannen har brannvakt denne uka, så hvis noen setter fyr på noe med raketter eller noe her ikveld så må han løpe på jobb, da er det greit å ikke ha huset fullt av gjester synes jeg, siden det stortsett er han som er sjefen på kjøkkenet. men ønsker dere alle et godt nytt år.. så skrives vi helt sikkert mer i det nye året!!
-nyttårsklem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar