onsdag 28. desember 2011

Deilige nyheter!!

Altså jeg må innrømme EN ting, jeg er av typen som drømmer om å hive ut juletreet og pakke vekk julepynten så fort julaften er over. og i år er inget unntak, men jeg holder meg i skinnet som vanlig og venter til første nyttårsdag. men jeg ble ikke akkurat mindre fristet når vårkatalogen fra H&M dumpet ned i postkassa i går, og deilige vårlige pastell farger lyste mot meg, ja får det er jo egentlig de fargene jeg liker best!!









Klær til meg selv blir nedrioritert når de har så mye lekkert i intriør, så nå drømmer jeg om å gjøre stua vårlig i deilige pastellfarger! ja det er jo en stund til våren ennå, men det skader vel ikke å ha det litt friskt og vårlig inne når det blåser kaldt ute! så jeg har bestilt meg noen nye puter og dette senge teppet, jeg nærmest samler på fine sengetepper. jeg bruker de i sofaen, veldig praktisk når man har små (grisete) barn, selv om jeg har ektorp sofa fra ikea som kan skiftes trekk på så er det litt lettere å hive dette sengeteppet i marskinen enn å skifte og vaske hele sofatrekket! så nå gleder jeg meg bare til det kommer å jeg kan gjøre om i stua mi, og bytte ut julestjernene med noen nye blomster!!



idag har Leah siste dagen i juleferien sin, mannen har begynt på jobb igjen så her er hverdagen tilbake. nå får vi snart besøk av en venninde til Leah, en til meg og en til Marie ;) da skal jeg servere kaffi og brownis, siste snopet denne uken før det er full skjerpings og et nytt og sunnere liv til mandag :)



-Klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Anbefaler deg en titt inne på jotex.no også.. der sitter jeg og sikler nå.. Mange flotte vårlige pasteller :)

    Jeg har også lyst å rydde vekk julepynten.. men juletreet vil jeg faktisk ha stående en stund til;)

    SvarSlett
  2. åå jeg kjenner meg såå igjen:)) har tatt vekk mye av det røde og litt blått er kommet inn i stuen:)))

    SvarSlett