onsdag 1. juni 2011

"it a girl"

idag har vi vært i arendal på ultralyd, alt står bra til og det er en livlig liten jente vi skal ha. jeg har vært litt bekymret siden jeg ikke har kjent så mye liv som jeg har ønsket og med Leah kunne jeg kjenne "babyen" tydligere i magen. men idag fikk jeg også et svar på det, morkaka ligger nemelig forrest og da blir det jo som en pute som reduserer babyens spark og jeg ikke kjenner det så godt. det var utrolig deilig å få sett den lille og når vi fikk vite det var en jente kikket jeg bort på mannen med en gang og viste at han tenkte " nå må vi ha enda en til". men foreløbig er jeg fast bestemt at to unger er nok i denne familien. når vi kom hjem til Leah og viste bildene og fortalte at det var en jente baby ble hun hoppende glad bokstaveligtalt. hun kikket på meg med det største gliset og sa: "er det sant mamma? jeg hadde rett!" og så hoppet og danset hun rundt i stua. så nå gleder jeg meg veldig til å gjøre klart barnerommet etterhvert og pakke frem alle baby klære etter Leah. det meste kan jo brukes igjen men Leah er jo en sommer baby og dette blir en vinter baby så må kjøpe inn litt varmere klær etterhvert.

ellers fikk vi også kost oss i arendal idag, vi tok en fri dag begge to(bortsett fra mannens telefon som ringer hele tiden) og gikk og handlet litt og koste oss med deilig middag på en gresk resturang i byen. jeg kjøpte en sommerlig og fargerik duk og en liten mugge som jeg tenkte var perfekt til markblomster fra green gate. og de to enkle lyse stakene fra kremmerhuset, bare 19 kr per stykk.

godt med noen ekstra fri dager sånn innimellom, og nå skal jeg ikke på jobb før lørdag. håper sommerværet de har lovet oss kommer og vi kan få litt etterlengtet sol på kropp og i sinn. ha en super onsdag videre alle sammen, og deilig lang helg til dere som har tatt det. klem fra Ida

1 kommentar:

  1. Så artig!! Enda en liten jente, srot stas å sli storesøster c",)

    Kos dere, Klem Anna

    SvarSlett