søndag 5. juni 2011

deilig dag i dyreparken i kristiansand idag:














bildene snakker vel mest for seg selv? det har vært en perfekt dag å bruke i dyreparken idag, ikke for varmt men sol, litt skyet og en deilig vind, ikke for mye mennesker og en stortsett veldig grei liten jente. som heller ikke er så veldig liten lenger, idag fikk kapteinsabeltann alle suttene, som du ser på nederste bildet og i helgen har vi også kuttet ut soving på dagen. nå er det ikke lenge til legge tid, og jeg er veldig spent og nærvøs på hvordan det skal gå heeeeelt uten sutt. hun er veldig klar for at hun er stor jente nå og det å gi suttene fra seg gikk faktisk helt problemfritt, vi har vært finke lenge og kun hatt suttene fremme til natta og dagblunder, men denne jenta har jo faktisk aldri sovnet uten sutt i munnen i hele sitt tre år lange liv. vi er forberett på skrik og skrål og håper ikke det tar alt for mange netter før hun blir vant til det. i alle suvinir butikkene idag var det "du kan få hva du vil her Leah, nå som du er stor jente og har gitt fra deg alle suttene din" men lille jenta mi sa bare " jeg skal ikke ha noe jeg" så etter litt mas og pushing fra mor kom vi idag hjem med et nytt lite puslespill med sauer på, en liten baby elefant og en liten figur av "tante sofie" sitt hus fra kardemome by. og jeg som var forberett på å kjøpe den største bamsen i hele dyreparken. nå skal vi bare slappe av med litt barnetv før legge tid og jeg skal legge de klumpete føttene mine høyt og hvile den slitene ryggen på sofaen.

1 kommentar:

  1. Flink jente som ga fra seg suttene :) Lykke til med sovingen i natt!

    SvarSlett