fredag 3. juni 2011

da og nå:

her er Leah idag i plaskebasenge sitt ute i hagen. snart 3 år gammel, gud å fort tiden går. bildet under er fra Leah sin ett års dag, det var super deilig vær og hun fikk prøve plaskebaseng for første gang.


litt over en uke til bursdagen hennes nå, på tide og begynne å planlegge litt. når jeg ser på disse bildene av den lille jenta mi merker jeg at jeg gleder meg veldig til å få en liten en til i hus. se på de søte lille bolla ansiktet hennes på det nederste bilde da, nå er hun liksom bare så "voksen" iforhold. nå er Leah på en tur med bestemora si og oldermora si, og jeg sitter ute å prøver å sole meg. men det er virkelig ikke min greie. har ikke den tålmodigheten der altså, spesielt ikke hjemme i min egen hage. var også en liten tur og tok årets første bad istad, det var kaldt!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar