søndag 26. juni 2011

i kjellern:

etter:


før:





kjeller leiligheten begynner å bli ferdig, vi jobber på spreng altså når jeg sier vi betyr det vel egentlig mannen jobber på spreng får å få den ferdig, tenkte vi skulle ha som mål å få leid ut i trebåtfestival uka. så på tordag var vi på ikea og handlett inn gulv, baderomsinredning, komode, nattbord og masse annet. må jo også ha en del utstyr på kjøkkenet der nede hvis vi skal leieut på ukesbasis i sommer og sånn. jeg tror leiligheten blir veldig fin, masse lys og helt ny oppusset og lekker. til uka begynner mannen på kjøkkenet, det er jeg veldig spent på å se hvordan blir. eller har jeg tatt på meg møbelmaling oppgave, det er nemelig en del møbler som skal males.

ha en fin dag alle sammen! idag er det nydeligvær her i risør, vi har vært i båt og en liten tur i skjæra og kost oss med krabbefiske på brygga hos svigers, nå stekes det makrell på utsiden her og snart er middagen klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar