onsdag 22. juni 2011

etui til telefonen:

idag fikk jeg ny telefon i posten, har endelig fått bestilt meg en telefon. og ikke hvilken som helst telefon, men det jeg kaller en "fansysmanshy" telefon. sist jeg kjøpte meg telefon tror jeg var i begynnelsen av 2000-tallet tror jeg, ellers har jeg kun arvet telefonen eller kjøpt meg en ny til 1 kr som jeg over telefon bestilte fra netcom fordi de ringe meg og sa binnetiden var gått og og jeg kunne binne meg på nytt og få ny telefon, og da sa jeg bare "send meg en som er rosa, eller grei å bruke". og nå tok jeg tak selv (stolt) og bestilte ny telefon, så selv om jeg kun skjønner max 10 % av den så er det deilig å ha en som virker igjen og ikke minst en med godt kamera, det er viktig. gidder jo ikke å drasse med meg speilreleks kamera over alt hele tiden.






meeeen det jeg egentlig skulle si var at, jeg har sydd beskyttelses etui til den. aner ikke hvor man får kjøpt slike etuier så jeg tenkte jeg må jo ha noe å ha den i for vil ikke ha den rett i veska sånn som det. hadde en del voksduk rester fra jeg har sydd vesker og vips så ble det telefon etui, har laget to nå ikveld, med det var litt morro å lage så tror det blir flere etter hvert. hvis ikke du kan se det skal det liksom være en cupcake på den med rosa der, perfekt for en "cupcake-rosa-prille" dilla dame som meg. men var ikke det litt lurt egentlig dere? måtte bare dele idèen med dere :) ha en deilig onsdags kveld virdere folkens!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar