onsdag 15. juni 2011

så stolt!!



igår var vi en tur på grisen senteret i tvedestrand, mest for å finne på noe og så har de en veldig grei kafe der med inngjeret leke område som Leah elsker å være på, og jeg merker dagene blir lange nå som vi har slutte å sove på dagen og sluttet med sutten. jeg tok med noen av bursdags pengene hun fikk på søndag og tenkte vi kunne gå innom leke butikken som var der, kanskje fant vi noe hun ville ha, kanskje en ny dukke vogn til den nye dukken tenkte jeg da. men når vi gikk forbi bokhandlen der fikk Leah øye på noe hun vill ha med en gang: se mamma, skole sekk!!? den lille jenta mi er så opptatt av skolejenter og skolesekker og leker at hun er på skolebussen og skal på skolen hele tiden. så alle de fine rosa skolesekkene som hang der fikk hun ikke ut av hode. vi måtte gå tilbake og se på de, og siden det var det hun ønsket seg kjøpte vi en kjempe fin jentete skolesekk, den er litt stor men hun bruker den i barnehagen nå så får tulla i magen arve den "gamle" kath kidston sekken til Leah. hun er så stolt av sekken og måtte vise alle fungsjoner og duppiditter på den når hun kom i barnehagen idag. foresten litt sært utrykk på bilde her, men bedre en det jeg fikk i utgangspungtet når jeg sa "smil Leah"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar