tirsdag 21. juni 2011

"fine dager MÅ nytes"



idag har vært en nydelig sommer dag, vi bare stod opp og forlot et "bomba" hus som sårt trengte rydding og vasking og var på stranden litt over ni til morran idag. ha koset oss der hele formiddagen sammen med familie, og etter på dro vi hjem til oss og grillet deilig middag i hagen hele gjengen. elsker sånne dager. nå har vi tatt en kjapp ryddings så det værste er unna og vaskemarskina går for fullt, jeg sitter å venter på en marskin skal bli ferdig så jeg kan få hengt den opp før jeg løper avgårde igjen, ost kjeks og vin (te på meg) med foreningen idag. laget nydelig frukt salat til dessert til grillingsen idag, og kom på en lur idè med restene (det ble en del igjen siden alle var så mette etter middagen) fryste ned porsjons poser til å lage smoothie seinere. veldig greit istede for at det blir stående i kjøleskapet og bli vassent og ingen spiser det! så da ble det smoothie til kvelds for lille tulla mi. men nå må jeg løpe, ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar