tirsdag 28. juni 2011

snaaart sommerferie!!

jeg er sååå klar for ferie nå, skal bare jobbe ikveld og i morgen kveld og så har jeg ferie. er så klar at jeg teller ned timene på jobb, kroppen min verker og jeg kjenner smerter i ryggen og i bekkenet, hadde det ikke vært for at jeg skulle ha ferie nå måtte jeg nok sykemeldt meg, men skal holde ut disse to dagene her på jobb altså. jeg var ca 6 månder på vei med Leah når kroppen ikke klarte jobben min mer og nå er jeg ca 5 månder på vei, grunnen til at jeg kjenner det tidligere nå har nok to grunner, den ene er at ryggen allerede er litt dårligere etter mitt førte svangerskap og den andre grunnen er sesongen vi er i nå, butikken jeg jobber i ligger i byen noe som gjør at det er fullt kjør om sommern når sommerturistene kommer, hadde dette vært i januar og jeg kunne tatt det litt med ro og regulert litt mer hva jeg gjør på jobb, så hadde jeg nok ikke kjent det så kraftig som jeg gjør nå, men nå er det ett kjør på jobb og jeg blir sliten og har vondt kun etter et par timer. meeeen nå er det ikke meningen og sitte her å klage og syte altså, bare litt :) så nå er jeg ferdig med det.

ferien vår skal bare "nytes" her hjemme, på planen står div arbeid på huset og annet syssel og ellers nyting i båt og på stranda når vi er heldige og få fine dager til det. mannen skal ikke ha ferie før de to siste ukene i juli og da håper jeg kjellern er ferdig så vi bare kan kose oss sammen. så for vi se når kjellern er ferdig om det er noe igjen av ferie pengene til litt kos, om det da enten blir en liten tur på oss en vei eller kanskje vi heller invisterer i nye hagemøbler når det kommer på salg! ha en deilig dag videre alle sammen!!

bilde er fra en fin dag på stranda forje uke

3 kommentarer:

  1. veldig fin blogg du har! liker veldig godt stilen og interiøret i huset deres:) Vi har hytte i Risør og i helgen var vi i byen og jeg tror jeg så deg på lørdag i fin kjole ved videosenteret, hvis jeg ikke tar helt feil?! hehe:)

    SvarSlett
  2. hei :) takk for koselig kommentar.
    jeg var på jobb på lørdag, på ica i byen. men hvis du så Leah så kan det være du så hun sammen med søstra mi for de var på byen på lørdag, med mannen hennes, sønnen og pappan vår.

    SvarSlett
  3. da var det kanskje det;) synes det ligna litt på deg, men turte ikke å spørre for var ikke 100% sikker på at det var deg.

    SvarSlett