torsdag 30. april 2009

føll utviklingen....

drivhuset er mer ferdig, tenker å plante ut litt imorra. å så skal det inn en liten hylle til potter med urter i..
drivhuset har også fått tak..
og plattinga har blitt lys og fin med ett etterlengtet strøk beis.

bua burde absolutt vært revet og byggd opp i gjen, den er veldig falle ferdig og fylt med rot til taket. men men.. tid å penger vettu... får se etterhvert, men så er det noen med det at vi vet ikke hvor lenge vi skal bo her siden vi kun har to soverom og sikkert skal ha fler barn med tiden, men leeeenge til ennå :)deilig med tidlig helg idag folkens, føles veldig som fredag her i huset. helgen vår blir bestående av hagearbeid, så det blir sikkert mer oppdaterings bilder etterhvert :) 

god helg alle goinger... 

3 kommentarer:

  1. når det kommer til dystleksien ser jeg kansje nå at jeg har skrevet føll som i barnet til en hest og det skrives kansje følg?? litt flaut men sånn er det.. å jeg skjønner ikke hvordan jeg kan forandre på det etter det er publisert?? uten å slette hele innlegget?

    SvarSlett
  2. synes det er kjempe gøy at følge utviklingen i hagen. Gleder meg til at se det til 17. mai. Håper på fint vær, da blir det kanske en grillings en kveld i hagen hos dere?

    Mht at rette i innlegg: velg tilpass øverst til høyre, deretter kan du velge en fane som heter innlegg å derunder kan du velge rediger innlegg... Håper det hjelper litt, men selve det med at stave er dansken vist ikke til så mye hjelp med :)

    SvarSlett
  3. Hei Ida, så koselig blogg du har:)er gøy å se alle dine kreative løsninger:) hilsen Maria

    SvarSlett