lørdag 11. april 2009

ikke akkurat som planlagt..

nei det ble ikke det gitt. er det ikke typisk dere, at lille tulla ble syk når vi endelig skulle kose oss på hytte tur. hadde gleda meg lenge og hadde nye ski å greier, de er fortsatt ubrukt. men sånn er det, er ikke lenger vi som bestemmer hva vi skal gjøre, sånn er det med barn. man må jo gjøre det beste får de små rakkerene man har selv valgt å sette til verden. synes jo fryktelig synd på lille tulla mi, det begynte allerede i bilen på vei opp. da kastet ho opp melk over hele seg, sloknet etter hvert og vi tenkte det var bil sjuke. men kastet også opp etter middags glasset og ble mer og mer forkjøla. og vi hadde en ikke så gøy våken natt. det ble furting og særring stort sett hele dagen og når ho i natt itilegg begynte og hoste og være hes og sår i halsen bestemte jeg og mannen at det hadde vært deilig å være hjemme. slappe av og ta igjen litt tapt søvn. så vi pakket sakene og satte oss i bilen. mannen hadde tatt seg en øl i påske sola så det var jeg som var sjåfør hjemover, jeg var veldig glad får det får da slappe jeg sitte bak og underholde den syke grinete babyen. mannen ble veldig bil syk av min så kalte rally kjøring. er det rart sier jeg bare, kjører jo aldri lenger. det henner en gang i uka til butikken ellers er jeg ute å triller.
men vi tar det med ett smil 0g vi merket at tulla synes det var godt å komme hjem og sovnet greit i sin egen seng.
nå er lamme låret i ovnen og koser oss med litt vin, men blir nok tidlig kvelden idag :)
ha en herlig påske aften folkens.. vi blogges nok imorra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar