onsdag 8. april 2009

pust og pes..


idag har det gått i ett, men nå er det meste pakket og klart. bilen er full av matvarer og ski utstyr. og huset er siknnende reint. nå gleder jeg meg sikkelig til å dra på hytte tur, er lenge siden vi har vært på noe som helst tur nå. å ennda lengre siden sist vi var på hytte tur på fjellet. jeg har kun pakket langren skiene denne gangen, snowbordet får ligge til en annen gang. farte i bakken får mennen ta seg av. ellers tenker jeg det blir mye god mat og litt vin og masse kort og brett spill på kvelden, og kansje en tur i bastua. mulig jeg får blogget fra hytta, vi tar hvartfall med oss en data og en liten stik(jeg vet ikke hva det heter) med internett på. hvis ikke blir det masse bloggings når jeg kommer hjem. nå skal jeg straks farte igjen, skal en liten tur til en viss camilla og drikke vin og spise ost og skravle i vei med gode venninder. men tror ikke det blir for seint ikveld, blir en lang dag i morra. reiser her fra tidlig. god påske alle sammen, og husk å kose dere og lade batteriene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar