søndag 19. april 2009

mine første loppe fun..

vi fikk lettere sakt sjokk når vi kom på våres første loppe marked, det var sinnsykt mye folk. og jeg tror det hadde vært mange der tidlig og plukket ut det lille som var brukbart og fint. vi kom ca halv tolv og det hadde vært åpent siden 10. kan tenke meg det har vært mange der når de åpnet får allerede når vi dro i tolv tiden var den mange færre biler der. men jeg fant hvarfall to søte små skåler som falt i smak med en gang. synes de ser veldig spesielle ut, det er nok skåler som det har vært kopper til en gang i tiden. men jeg tenkte de kan brukes til for eksempel te lys eller kansje såpe skål, noen andre forslag? og så på det nederste bildet er et jule forkle jeg falt veldig får. sikkelig koselig gammeldags husmor aktig. det skal jeg ha på meg når jeg drikker gløgg å ser på mannen lager jule kaker til jul.. he he, nei da. nå høres det ut som jeg ikke gjør noen ting. er bare at mannen min er litt perfeksjonist når det kommer til mat og bakst og vil gjærne gjøre det selv og få det best mulig til. og det skal han jo få lov til. jeg er heller nøye når det kommer til pynting av pepperkake huset..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar