torsdag 23. april 2009

ikke snu ryggen til....

man skjønner raskt at man har med en liten luring å gjøre og hun elsker å ape seg å gjøre seg til for alle. jeg er ikke av typen som er nervøs bare ho reiser seg og holder seg i bord kanten, må jo slå seg noen ganger får å lære å ho må jo lære seg å sette seg ned selv uten at jeg står rett der klar til å ta ho i mot når ho er lei av å stå der å holde seg. de gangene ho faktisk har slått seg har det vel vært det at ho kvekker av å dette som utløser mest gråt og det skal ikke mer enn en sutt og en klem fra mamma før gråten tar slutt.
så når lille tulla mi leker fint aleine, babler ivei og er fornøyd slapper jeg av og koser meg med frokost og titter litt på god morgen norge. som jeg også gjorde idag, men jeg snur meg som vanlig i refleks bare får å se hva ho holder på meg, blir det får stille eller kommer namme lyder er det som regel en deilig liten hybelkanin som er på vei ned i magen.
men idag var lille tulla mi på vei opp på spise bordet. må si jeg er imponert av tenke måten hennes, får ho hadde lagt dukke vogna på siden og dyttet den bor til tripptrapp stolen, klatrett oppå den å prøvde å komme seg oppå spise bordet, men holdt på å gå rett i bakken. så  kom heldigvis mamma i grevens tid. da må jeg si jeg fikk hjerte i halsen ett par sekunder der..

skjønner jo nå at denne lille frøkna her er helt spesiel og trenger tilsyn hele tiden. tenkte etter på at det var tilfeldig, tok vekk vogna og satt den opp men 5 min etterpå var ho på vei til å gjøre akkurat det samme. spørs om drømmen min om en liten tulle som leker med dukken sin og sitter fint og leker med jentete ting ser mørk ut.. he he. kommer nok til å fortsette å kjøpe søte dukker og dukke hus fordi om :)

1 kommentar:

  1. Haha, en deilig liten hybelkanin på vei ned i magen! Vel, siden hun er som en liten støvsuger, kan jeg låne henne en dag, for rommet mitt er en smule støvete nå! :) Haha..

    SvarSlett