onsdag 22. april 2009

halo, er det noen der?

må si jeg savner litt komentarer på bloggen min, hadde vært koselig med litt mer tilbakemelding. får å ikke føle at jeg kun sikriver og legger ut bilder får meg selv. er liksom komentarer og det at det er noen inne på en blogg som gjør at man har lyst til å blogge. så hvist noen tenker de vil komentere eller av en grunn ikke tør eller gidder så husk det at jeg setter veldig pris på det, og hvis du liker bloggen min så blir jeg bare mer inspirert til å blogge mer av komentarer. jeg lurer foreksempel på om folk vil ha mer bilder eller mest tekst? og om jeg i det hele tatt skriver "bra" eller tålig intresant, eller om det for andre er meningsløs babel som de kunne vært foruten? og skal jeg blogge om små prosjektene mine og intreør , lille tuppa og familie liv eller meg selv og slikt? hva vil folk se? hva vil folket ha? hvis de i det hele tatt vil ha det da? ser jo på tellern min at det er noen innom. så helt uintresant kan det jo ikke være da . så folkens , snakk ut. jeg tar også imot kritikk, bare den er sakelig så klart.  tror du denne lille tulla helst vil leke med mamma sin pc eller???  er det mamma holder på med som er gøyest vettu, leker er ikke så intresant.

5 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne lese litt om alt:) Det er jo det som er bloggsjarmen din! Bildene du tar av hus og ting er utrolig fine, så en blanding av tekst og bilder...?

    Hilsen Hanne Helgesen:)

    SvarSlett
  2. Jeg liker bloggen din som den er, det er en fin blanding av alt. Jeg leser den hver dag, og er en smule misunnelig på ditt lekre hus, Ida! Som jeg har sagt før, så digger jeg bloggen. Og nå får jeg tilogmed til å kommentere også!

    SvarSlett
  3. Bloggen din er kjempebra Ida! Jeg leser den nesten hver dag:) Lagt deg til som link på min egen side, så det er lett å finne frem til den:) Du har en blanding av tekst og bilder nå, og det syns jeg funker fett jeg! Blir ikke for kjedelig å lese det du skriver, og bildene er kjempebra, spennende å se hva du driver med om dagen:) Skal bli flinkere til å kommentere om jeg har noe på hjertet!

    SvarSlett
  4. Hei Ida:)
    Jeg velger å kommentere bloggen din anonymt, fordi vi ikke kjenner hverandre. Jeg skal gi deg litt konstruktiv kritikk, men også litt ros og noen forslag til å utvide horisonten i bloggen din.
    Jeg har lest bloggen over en liten periode, og det første jeg ser er at det er utrolig mye skrivefeil. Jeg vet at du sliter med dysleksi, men tenker at du kan benytte bloggingen til å øve deg på å skrive rett:) Les igjennom en ekstra gang, kjør teksten gjennom word så får du en liten retting. Og husk, orddeling kjære venn.Jeg har en lillebror som er sterkt dyslektisk, og han har forbedret seg mye ved å bare skrive.
    Dette er bare godt ment. Jeg mener at en god blogg bør ha et ok språk. Du skriver veldig levende og engasjerende, men ofte når jeg leser tekstene henger jeg meg opp i alle skrivefeilene. Jeg tror du hadde fanget opp mange av disse hvis du hadde lest igjennom en ekstra gang.
    Jeg syntes du er veldig ærlig i bloggen din, den gjenspeiler virkelig din hverdag og livet du lever. Men jeg føler kanskje at den til tider dreier seg veldig mye om hva du har kjøpt i det siste og hva du har lyst til å kjøpe. Det jeg lurer på Ida, er om du har noen tanker og meninger om livets store "mysterier". Jeg vil gjerne utfordre deg til å engasjere deg litt i hva som skjer. Ikke bare i den store verden, men i den byen du bor i. Det er så mye å engasjere seg i, og Risør trenger sikkert "lyse hoder" som kan bry seg om byens fremtid.
    Det virker som du er en seriøs blogger, jeg har lest mange halvhjerta. For meg så dreier blogging seg mye om å engasjere seg. Dette er din kanal ut i verden. Hva er det du egentlig vil formidle?
    Jeg syntes du tar virkelig gode bilder og vil bare oppfordre deg til å fortsette med det!
    Din interesse for interiør er flott, og du viser mange godbiter fra "dit lille hus", det er både inspirerende og godt lesestoff.
    Det er også koselig å lese om "Tulla di" sin lille verden. Det kommer til å bli en morsom loggbok hun selv kan lese når hun blir stor.

    Håper du tar dette for det det er, konstruktiv kritik, en dose ros og det du ba om, tilbakemelding. Fortsett å blogg, det kan bare bli bedre:)

    Vh Vetereanblogger fra vest

    SvarSlett
  5. tusen takk får tilbake meldigen, det setter jeg pris på. å jeg tar den med skrive feilene og jeg kunne sikkert vært mye flinkere til å se over, ofte er det pga jeg ikke har tid til det. å det som er med dystleksien er at jeg kan ofte se at ordet ser feil eller rart ut men jeg har ikke peiling på hvordan det skrives riktig. og det gjør også til at jeg mister motet når det gjelder å se over. så jeg har på en måte bestemt meg får å ikke ta det så høytidlig å heller skrive sånn jeg gjør ellers så klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet. sliter ofte bare jeg skriver noe i status feltet mitt på fb og tenker at alle ler av skrive feilene mine. så det å starte blogg med tanke på dystleksien var litt vanskelig for meg. men skal prøve å sjekke litt mer før jeg legger ut innlegg de gangene jeg har tid.

    SvarSlett