torsdag 2. april 2009

litt huslige bilder..

så jeg hadde fått en komentar om et ønske med litt mer bilder av selve huset og stilen min og sånn.. her er noen bilder jeg hadde på datan som jeg har tatt tidligere. alle er fra innen forje månde eller noe så de er ikke så gammle. skal få tatt noen fler og bedre seinere men orket ikke ordne og dille med bilder her nå ikveld. men jeg synes det var super gøy at noen hadde et ønske om hva jeg skulle legge ut, kom gjerne med fler ønsker. skal ta litt fler bilder snart, mitt lille hus består jo av litt mer enn bare dette. men her er en smakebit på min smak. som du ser har jeg ikke en bestemt smak, men veldig blandet.dette er en liten krok på kjøkkenet, den lille benken stod hos svigers og vi fikk den opp her får ikke så lenge siden når vi fant ut at alle kjøkken skuffene våre var bomba pga dårlig plass. nå er det mye bedre, nå har jeg duker, kluter, koppehånkle og smekker her. hylla er får å vise frem min begynnene koppe samling og andre ting jeg synes er pene.
her er en liten del av kjøkken benken, jeg liker egentlig ikke å ha så mye ting på kjøkken benken. men når man har ett lite hus og kjøkken blir det sånn. frukt må man ha i hus.
her er mer kjøkken benk, det er faktisk samme vinduet som på bildet over altså. 
peisen og pus som koser seg i stolen sin.
spise stua vår. jeg liker tanken på at ingen har helt likt. stolene fikk vi til bryllupet vår av et venne par fra danmark, en fabrikk der mannen jobber og stoffet på stolene valgte vi ut selv og er fra ålens. bordet er fra ikea og vi har malt det i en lys går fage som går igjen i trekket på stolene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar