torsdag 30. april 2009

klare for sommern

det blir bare varmere og varmere i været og jeg har begynt å tenke på sommer garderoben for lenge siden, bestilte for ca to uker siden masse sommer tøy til lille tulla på ellos sin nett side. og igår kom de i posten. så nå har vi fylt skuffene med masse kortarma bodyer i str 86, en søt sommer kjole og en nydelig lys rosa vind jakke.  sol hatt og kaps en kitty på. og så klart disse nusselige sandalene. dette blir jo leah sinne ordenlige første sko med gode såler til hennes forhåpentlige første skritt som jeg venter på. sjesser også veldig på typisk første sko, sko til ho. du vet, sånne hvite i skinn. men har ikke helt vist str og de koster faktisk litt. 

gamblet litt på str når de gjelder sandalene, men prøvde de i går å det ser ut som jeg traff veldig. kjøpte str 20 pga jeg har noen tøy sko fra hm i 18-19 som passer nesten akkurat nå.

så  nå vet jeg jo at jeg kan trygt kjøpe str 20 til ho i noen andre sko. er jo greit å ha noen når ho sitter i sportsvogna fremover nå. er jo sikker fortsatt en godt stund til det er varmt nok med sandaler. når det kommer til sportsvogn, jeg har niholdt på skinnposen i leah sin vogn. synes det er litt skummelt å ta den ut. noen dager er det sikkelig kaldt og veldig kaldt i skyggen. og siden tulla mi blir forkjøla bare du sier host har jeg ikke ville ta den ut.men igår var det utrolig varmt dere, jeg gikk jo i singlett litt tilåmed. så jeg synes virkelig synd på den varme ungen min oppi der, når jeg kom hjem da tok jeg ut skinnposen og la den vekk. puttet heller oppi ett saueskin til å sitte på, holder ho jo ganske varm det også. så nå ligger ho ute å sover på saueskinnet med dyne og teppe over seg og jeg sitter her kjempe nærvøs får at jeg har kledd ho alt for lite. hvorfor skal det altid være så vanskelig å kle de små?? skal bli deilig når ho selv kan si at ho er varm eller kald...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar