tirsdag 3. april 2012

søskenlike?





jeg får ofte spørsmålet om Marie ligner på Leah og om de er søskenlike! og da må jeg jo si ja, for det synes jeg absolutt. men likevel har de noen forskjeller, som at Leah har hadde (og har fortsatt) veldig markerte bryn og lange øyevipper, her ser man også at Leah hadde litt lenger hår når hun var på den alderen Marie er nå. begge jentene har fått veldig sterke utsennde messige likheter fra mannen min sin side, og hans far igjen. nå når Leah er større vil jeg si hun er veldig lik oss begge, en god blanding. jeg letet litt i arkivet og prøvde å finne bilder der de hadde mest mulig likt utrykk, men jeg har enormt mange bilder her på pcen og er ikke så flink til å rydde i de så det ble for stor "jobb". og jeg ser også at jeg tar bilder litt anderledes denne gangen enn jeg gjør nå. jeg tok mere liggende bilder før og brukte blits. nå bruker jeg aldri blits nesten og tar så og si altid stående bilder. men hva synes du? er de søskenlike? ser du hvem som er hvem?



-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar