torsdag 19. april 2012

ommøblert...

Ja, nå har jeg flyttet på sofaene igjen. noen ganger når man mangler inspirasjon til å rydde, gjøre reint og gjøre det koselig hjemme, så synes jeg det hjelper å ommøblere litt, enten rundt på pynte ting eller på møbler, eller også begge deler! her kommer et lite bilde dryss til dere, jeg synes det ble koselig her igjen nå! om vinteren syns jeg det er deilig å ha sofaen under vinduet, det er også praktisk fordi den kommer litt vekk fra den varme peisen, men om våren liker jeg å ha det litt mer "åpent" under vinduet!
















I helgen var jo som sakt Leah syk og nå har mannen blitt syk, så nå bare krysser jeg fingre og tær at Marie og jeg skal slippe unna og holde oss friske! Marie har jo blitt litt mer krevene for tiden, det er ikke lenger så stas og ligge på gulvet med lekene sine, nei nå skal hun helst opp å gå på armen, og gjøre hoppebevegelser med hele kroppen! det er jo koselig, men også litt slitsomt til tider! så jeg tyr litt til tv får å få gjort litt innimellom, som å lage grøt uten baby på armen. og drømmehagen er en slager, og fantorangen en favoritt, når han kommer på skjermen følger hun helt med og lager søte engarsjerte lyder!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar