lørdag 21. april 2012

Med et hint av blått!


Jeg får bare mer og mer blått inn her uten at jeg egntlig har gjort det bevist! men jeg syne blå er en veldig fin farge, og i klærne mine går det jo nesten bare i blått. så når jeg så denne fine voksduken idag på "lille hvite" så måtte jeg bare ha den, jeg syntes det var en så fin farge! noen ganger tenker jeg at det kunne vært litt fint og hatt bare hvite og blå detajer på kjøkkenet, men så er jeg litt for glad i alle de andre fargene til å elleminere de ut.. håper dere alle har hatt en fin lørdag, jeg har vært en tur på byen og kikket, det har vært vårmarked her i risør idag og byen var full av folk og morro ting på gang. nå var det plutselig helt nytt oppsett her på bloggen, hvor jeg lager innleggene, og jeg er verken data flink eller glad i forandringer på sånne tekniske ting.. så er litt spent på hvordan dette innlegget blir til slutt!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar