mandag 14. februar 2011

"Peanut butter cupcakes"

på lørdag bakte jeg deilig peanut butter cupckes fra Leilas "a piese of cake" koke bok. helt klart min favoritt kokebok! ønsker meg flere av hennes kokebøker. her i huset er vi hanglete i form, mannen har hatt influensa siden torsdag og jeg har begynt å hoste og kjenner meg ikke helt i topp form jeg heller, håper det kun er en forkjølse for meg. så det ble ikke den store morsdags feiringen i går.
idag startet vi dagen med deilig sort te, jordbær kyss med honning i, byttet den ut med kaffin i dag. tulla er i barnehagen og jeg tar en shaining her i huset i et rolig tempo, det er mildt sakt bomba her.

men det er jo faktisk valentines dag idag og jeg slenger med en bilde av cupcakene mine med hjerte lys på! ønsker alle en flott dag!


1 kommentar:

  1. De så sinnsykt gode ut :) Og så delikate ut. Håper du får en fin valentine dag.
    Klem

    SvarSlett