onsdag 23. februar 2011

fra kaos til kontroll:

fullstendig kaos i kjøkkenskuffene mine... fikk et lite rydde kick, og kastet 2 poser med gammel mat og annet søppel.. sååå ble det litt mer organisert her og mye lettere å finne det man skal ha, og nå har jeg plass til mer også..
nydelig når jeg får disse rydde kickene inni mellom altså :) ha en fin onsdag videre alle sammen! jeg er hjemme med tulla idag også, formen hennes er mye bedre men greit med en ekstra dag hjemme, jeg skal ikke på jobb før tre idag uansett. klokken ett kommer svigermor og tar over så får jeg gått til hudpleiern og gjort noe med huleboer øyenbryna mine før jobb idag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker stilen din! Hvor kjøper du tingene som putene osv? Har du noen nettsider du kjøper av? Klem fra beundrer:)

    SvarSlett
  2. hei :) så koselig. tenkte du på de putene i benken på kjøkkenet? den store mitt i er green gate og er fra kenza i risør, fikk den i julegave for noen år siden. de to lyse med blomster motiv er fre lille hvite i risør og de to hvite med grønnt og rosa roser er fra ålens, kjøpte de på salg for noen år siden :) ha en fin kveld videre, klem fra ida!!

    SvarSlett