lørdag 26. februar 2011

morgen kaffin og dagens lokal avis..

det er nemelig en liten artikel om bloggen og huset i lokal avisa idag, så for dere som bor i risør og holder lokal avisa kan jo ta en titt der. Leah så nettopp bilde av rommet sitt i avisa og ville akkutt opp å leke på rommet. idag skal jeg bare kose meg og ta det medro på fri lørdagen min, Leah skal en tur til besteforeldrene sine og mor skal en tur på byen og gå på cafe og muligens kjøpe seg noe nytt i green gate serien. nå ligger tåka tett på ut siden så håper det letter litt utover dagen. ha en kjempe flott lørdag og helg alle sammen!! :)

2 kommentarer:

  1. Hey...så artig å se seg selv/bloggen i avisen!!
    Gratulerer med det!

    Kos deg med lørdagen, selv skal jeg spenne på meg spikerskoene, ta sparken å PRØVE å komme meg på butikke for å kjøpe paracet...å gotteri!

    Klem Ana

    SvarSlett
  2. gratulerer!
    ser ut som kjekk frokost og god lesing;)

    SvarSlett