fredag 4. februar 2011

"jeg har en idè"

jeg fikk en ide når jeg satt å kikket på den kjedelige tomme veggen over sofaen i stua og lurte på hva som hadde vært fint å ha over der. så fikk jeg en liten ide og bestilte med en gang utstyr fra panduro. om ideen blir like bra på papir eller i dette tilfelle lerret gjenstår jo å se. men jeg skal tenke litt til får jeg giver løs på prosjetet tror jeg. det er jo år og dager siden jeg malte et bilde.. god helg alle sammen, jeg skal på ettermiddags vakt idag. på utsiden er det faktisk snøstorm her nå og jeg har plan om å bare være inne og kose meg og slappe av før jobb. ååå nå hører jeg kaffitraktern er ferdig også! ha en fin fin fredag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Hmmm, spennende;)
    Kjempegøy med lerret og maling...
    Ha en fin vakt og en god helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har :) Og la meg til som følger, så da gleder jeg meg til å følge deg og se hva du lager.

    SvarSlett
  3. Men så spennende, har også farger, lerrer liggende på loftet...lengst inn i kottet med rot. I helgen skal det ut på lufting...kanskje jeg finner inspirasjon i været som uler utenfor vinduet!
    Kos deg i helgen.

    Klem Anna

    SvarSlett