onsdag 2. februar 2011

hylle på plass:

jeg viste dere jo tidligere knektene jeg kjøpte som skulle til en hylle på kjøkkenet, nå er den kommet på plass, det er veldig uvant med en gang når man får ting opp på veggen der det har stått åpent/tomt lenge. jeg har foreløblig plasert litt forskjellige ting på hytta mi men regner meg at jeg kommer til å flytte og bytte litt om der etterhvert som jeg finner ut at åssen jeg vil ha det. jeg tenkte at den også er grei til å ha fine kokebøker til "pynt" på også, sette de med forsiden ut.

tavla kommer også snart på kjøkkenet, ramma er ferdig malt men selve tavla begynte å flasse av så den må males på nytt på et annet type matrialle. den jobben har mannen fått :) så med litt mas så er nok den også snart på plass! ha en fin fin ettermiddag og kveld alle sammen!


2 kommentarer: