fredag 18. februar 2011

God helg

Da er dagens regngjøring gjort, fikk til å med lurt inn en halvtime på øyet på sofaen før jobb. så nå er jeg 110% klar for arbeids helgen min. pøser litt kaffi nå før jeg skal ut i snøføyka og komme meg på arbeid. knipset litt bilder her idag, jeg synes det er litt kjedelig når jeg ikke har noe "nytt" å vise så prøvde å gjøre bilde serien litt spennde med litt forskellige perspektiv.













men som en vanlig familie som vi er kjøper vi jo ikke nye ting å vise frem hver dag og godt er det :) duken på bilde over er arvet, jeg elsker gamle ting med historie. fikk denne sammen med sengetøyet pappa ryddet vekk. den er fra mamma sin farmor i danmark, litt hullete og slitt med det som gjør den så koselig også synes jeg. på tavla er det god helg tegning fra Leah som hun laget til morran idag, hun ville gi den til bestemor sa hun. men jeg forklarte hun måtte heller vise den til bestemor siden tavla henger fast i veggen :) men ihvartfall, vil ønske dere godt helg alle sammen! i risør er det noe som heter brune dager som er litt forskjellige arangsjemang på utestedene, en måte å lokke folk ut på og finne på noe litt ekstra i den lange vinter perioden. tror for vår del det blir kun hjemme kos og jobb denne helgen, trenger ennda og komme oss etter fjore helgs influensa.



2 kommentarer: