fredag 18. februar 2011

ole brum fra barndommen

pappa hadde rydde kick for litt siden og fant fram en hau med sengetøy fra vi var små, dette ole brum sengetøyet var lille søstra mi sitt og passer jo perfekt på tulla sin seng nå. husker ennå den dagen vi fikk velge vær sitt nye senge tøy, guttejente som jeg var valgte jeg så klart turtels senge tøy mens søstra mi tok dette søte ole brum sengetøyet. turtels sengetøyet er borte men fikk med et ole brum sengetøy til og et sesam stasjon sengetøy som Leah kan bruke. skulle tro jeg hadde litt dilla på sengetøy? kanskje jeg har det :) aldri tenkt på det før! idag skal jeg på seinvakt og har jobbe helg. nå skal jeg svinge med meg vakse kluten og ordne det pent for helgen her med spotify på fullguffe! skal knipse litt husbilder etter oppryddingen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar