torsdag 8. mars 2012

tre "kaffe-slaberas" på en dag blir litt mye...

Ja i går var en full pakket dag, og det er egentlig koselig det og helt klart skjøl forskylt når man ikke husker at en allerede skal noe den dagen, men det var kaker på alle disse tre tingene jeg var på i går, og på slutten av dagen hadde jeg lyst til å ty til bulimiske tendenser og så rulle i seng! på formiddagen var det kaffe/barsell treff her hos meg med skravlende mammaer og hærlige beibiser, og vi koste oss med noe som jeg bestemte meg får å kalle "solskinns" salat, altså det er bare en makaroni og skinke salat. og så hadde jeg laget (pose) kake, fy fy fy... er egentlig veldig imot disse en to tre kakene, så igår syndet jeg litt etter mine egene regler. men pimpet den litt opp med krem og blåbær til da.
på ettermiddagen var det videre på pomp delux "party", dette er barnetøy merke for de som i kke viste det! der fikk jeg handlet litt og spist litt mer kake!!

før det var videre på forening på kvelden, der vi laget kort og jeg fikk i meg enda mer kake og litt te.. en utrolig koselig og innholdsrik dag, men neste gang tror jeg at jeg skal prøve å huske de dagene jeg allerede skal noe så jeg kan fordele ting litt utover i uken også!!til slutt på jeg jo legge til bilde av de flotte rosene mannen min kom hjem med i går!! det rørte en trøtt og litt utslitt småbarnsmor som for tiden får sove alt for lite og føler ikke hun helt strekker til i hverdagen!! godt å bli satt pris på!



ha en fin torsdag alle sammen!!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar