tirsdag 13. mars 2012

det nærmer seg påske...

.. så da er det vel lov å begynne å pynte litt.. bollen med pærleblomstene i er nå byttet ut med påskeliljer.. og pynter opp på kjøkkenbordet!!

kan du gjette at jeg er glad i symetri i intriøret eller? hihi
og andre små gule detaljer i hjemmet mitt...

idag tror jeg at jeg må ut å finne noen gåssunger/pusekatter og ha med inn, det hører jo påsken til..



påskeeggene og påskekyllingene får ligget i kottet litt til tror jeg..



ha en fin fin dag alle sammen!!


-klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder... stemningsfullt... ja nå er det lov å pynte til påske... må jo nyte den litt også da..

    ha en fin kveld =))

    Kerstin

    SvarSlett
  2. takk for det :) ja den er jo så kort iforhold til julen, så da må man forlenge den litt med litt pynt :)
    -klem fra Ida-

    SvarSlett