fredag 30. mars 2012

god helg og prosjekt puttehylle...

God helg alle sammen, nå har vi nettopp kommet hjem fra påskefrokost i barnehagen! en litt mer stressende morra enn det jeg er vandt med merket jeg, til vanlig ligger Marie og jeg leeeeng og koser oss i senga før jeg slenger på meg en joggebukse og går ned og trakter kaffi og titter litt på godmorgen norge imens Marie alt har den første blunden sin. men idag er det fredag og helg!! deilig! snart skal vi på kaffeslaberas til en venninde og kose oss med alt fra bleie prat til mannfolk-klaging! igår var puttehyllen min ferdig malt og arkene jeg bestilte fra panduro var kommet, så da begynte jeg på dette prosjektet! ikke helt ferdig ennå, for fortsette ikveld. den skal henge på Leah sitt rom over en skrivepult hun har fått på rommet. jeg kjøpte også tre oppbevarings "kasser"(?) i samme fargene som hun skal ha på rommet. de har sååå mye gøy på panduro, jeg elsker å kjøpe hobby ting, det blir fort over tusen kroner når jeg bestiller der fra, selv om hver enkelt ting ikke koser så mye. men denne gangen klarte jeg å styre meg litt! nå skal jeg se om ikke jeg rekker litt klesvask og kanskje og rydde ut av oppvaskmarskinen før Marie våkner og vi skal av gårde igjen!!




god helg alle sammen, og ha en deilig deilig fredag!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar