søndag 11. mars 2012

hei å hopp....

litt stille fra meg i de siste dagene kanskje? det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid og ikke har vært hjemme.. i går hadde mannen min huset for seg selv, han laget skaldyrsuppe og hadde kompiser på besøk, han er ikke av typen som tenker på slikt av seg selv og blir stort sett sittene hjemme med mindre jeg gir han et lite "spark bak"! men jeg syntes han trengte litt annet en familie tid hele tiden, alle trenger jo litt tid for seg selv med venner og slikt. så nå har jeg jo også en til gode, ganske lurt!! så jeg og jentene sov hos mimmi (min mamma) fra i går til idag, så vi koste oss vi også! på formiddagen var jentene hos svigermor og tantene som var hjemme fra Oslo en tur imens mor var hos frisøren og ble blond igjen!! det var deilig det! nå som jeg ammer minster jeg ekstremt mye hår og det blir veldig tynt, og med det mørke håret føltes det ennda tynnere ut! så det var godt å få det blondt og "fyldigere" igjen!
lille kanin Marie! det ble plutselig så væromslag her at vi ble kjempe varme her hjemme, det var 25 grader i stua, og det er litt for varmt etter min smak, så da ble det strømpebukse på hode til Marie istede for beina... hihi! på øveste bildet har Leah stolt tegnet en pusekatt på tavla på kjøkkenet! på det nederste bildet er en vinballong som jeg kjøpte brukt av noen via nettet, planen er å lage en lampe ut av den (som de gjorde på tid for hjem, for de som så det) men i mellomtiden, før det blir gjort (siden jeg må komme meg på ikea og kjøpe lampeskjerm først) så passet det veldig fint med en lysslynge i, denne bestilte jeg på design belysning.no og vips så var den i post kassa mi! denne typen het icecube, og var veldig pent lys i! ikke var den dyr heller! sjesser så på et speil i spisestua for tiden, tror jeg rett og slett må ta meg råd til det snart!!



nå er det søndagskvelden og minste tulla er i seng, straks er det storetulla sin tur, og så skal mor og far slappe heeelt av og holde søndagen hellig, før det braker løs ny uke i morgen!!! ha en super deilig søndag alle sammen!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar