fredag 23. mars 2012

finnes det noe bedre enn...

.... fredag, og nyvasket hus!?! endelig fikk jeg mot til meg å dra frem støvsugeren, det har vært så tiltakk for tiden. men idag er det litt exstra deilig å ha rent hun, ikke bare fordi det er fredag men også fordi storesøster blir hentet av bestemor i barnehagen idag og skal sove der til i morgen, så da blir det ikke helt bomba her igjen med en gang, men kan være "pent" og ryddig en liten stund til nytelse!! her kommer litt bilder av mitt fredagsvaskede hjem... kjøkkenet, og jeg byttet ut sausskinnsfellene som jeg har hatt i stolene i over ett år nå med noen vårlige puter!


spisestuen med det nyespeilet mitt, og i annledning vår og snart påske har jeg pusekatter/gåsunger i vasen!



har lagt noen nye(gamle) tepper i sofaene får å forandre litt...



må ha markisene nede fordi blomstene mine blir helt stekt av denne varmende sola!

det lille badet oppe som vi har planer om å bygge på i nær fremtid, driver å tegner det nå så skal det bare søkes og lånes litt penger før vi kan sette i gang! gleder meg ubeskrivelig mye til å få badekar!

og til slutt storesøster sitt rom, hvor jeg driver å gjør noen små forandringer dere skal få se når jeg er ferdig. hun har blandt annet fått en gammel skattoll/skrivepult på rommet sitt.



god helg alle sammen!!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar