mandag 5. mars 2012

hverdagslig...

Ny uke på gang.. og jeg gjør det jeg stort sett altid gjør på mandager, nemelig å planlegger middager for denne uken og prøver å finne ut hva vi mangler i skuffer og kjøleskap. helgen har vært fin og variert, på fredag tok Leah fri fra barnehagen og jeg hadde med meg jentene på "tur" til harebakken senteret i arendal, hvor jeg og Leah fikk og nye solbriller og Leah hadde ikke en men tre turer å kikket i dyrebutikken og vi koste oss på kafè. på lørdag var vi sammen med min familie som kom på besøk fra over havet (nærmere bestemt danmark) og på kvelden var det deilig middag etterfulgt av ganske festelig lag sammen med den store gjengen av familien min. så da ble jo så klart søndagen en sikkelig daffe dag og både jeg og Leah gikk i pysjen til kl to :)lille tulla mi som har blitt et sikkelig grøt monster, det skulle ikke mange gangene til før hun skjønte hvordan det skulle spises og det virker som hun liker det sikkelig godt også, gråter mellom hver skje, det kommer ikke fort nok! men noe mer nattesøvn som mor nå hadde håpet på, det virker som vi må se lenger etter... ja ja jeg holder vel ut en liten stund til.. hun er jo så snill og go jente resten av dagen så det er jo ikke så lett å bli sint på denne sola!!
hverdagslig... kurv med lillesøster sine leker.. noen nye og noen arvegods etter storesøster som allerede er tygd i stykker og er fulle av inntørket grøt og er tomt for batterier..

og sånn skal vi sove for tiden... godt pakket inn.. og mye søvn må ennå til.. ellers blir det ikke noe greit...



Nå skal vi snart på trille tur med trille venninder og så skal vi kose oss og skravle på kafè! ha en flott uke og deilig mandag alle sammen!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar