tirsdag 20. mars 2012

første gang på sirkus..

Igår var største tulla mi og jeg på sirkus med besten (min pappa), det var første gang for Leah får jeg har syntes at hun har vært litt for liten tidligere når det har vært her i byen. men det gikk kjempe fint og hun var veldig tålmodig tross at hun var to timer på overtid av normal legge tid på slutten. morgen fuglen vår var så klart oppe i seks tiden idag til morningen fordi om, så da ble hun hjemme med mor og lille søster idag så det ikke skulle bli for slitsomt å være i barnehagen en hel dag når det ble så lite søvn i går. godt å ha henne hjemme av og til også nå som jeg har permison og sjans til det. nå er hun med bestemor en tur (mannen sin mamma), Leah elsker og være hos bestemor eller bistemor som hun sier, og hvis hun kunne velge tror jeg hun ville bodd hos bestemor! ha en fin tirsdag og blåsbort dag som det er her idag!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar