mandag 19. mars 2012

søndag er lik tur...

en må jo bare ut å nyte dette deilige vår været vi er velsingnet med for tiden! å igår var vi på randvik stranda med gode venner og grillet pølser og koste oss! på ettermiddagen tok mamma og jeg en trimm tur til vaktusheia, godt å trene i naturen litt og ikke bare på et svetteluktende treningsenter. godt får både kropp og sjel å komme seg ut. kjente igår når jeg kom hjem at motivasjonen var på topp, og det tengte jeg nå. så idag er planen å ta en tur til vaktusheia igjen, men hadde glemt at jeg hadde lovet Leah at vi skulle på sirkus idag, hun har ikke vært på sirkus før fordi jeg har syntes at hun har vært litt får liten, men nå er det på tide og idag er arnardo i byen! så da får vi se hva jeg rekker av trening, men nå skal jeg ihvarfall gjøre reint her... noe som jeg har allerede drøyd alt for lenge!!




ha en fin mandag og en deilig ny uke alle sammen


-klem fra Ida-

1 kommentar: